Saturday, May 25, 2013

Pusing-pusing Malaysia~ Part 2

Assalamualaikum wbt.
Okay. Sekarang aku dah tercongok kat UPM, tunggu adik aku diinterview. Syukur sangat-sangat sebab aku ada kawan kat sini, Anis, and kawan dia, Kak Lia, yang tolong jadi tourguide kitorg. Mybe kalau dorg takde, kitorg akan sesat lah kot kat kampus yang luas nan besar ni (bunyi agak jakun ye. Hahaha)
And thanks so much to Chuna aku (adik ayah aku) sebab banyak tolong aku and adik aku ni, ambik kitorang kat Hentian Bus Putra, bawak kitorg balik kat umah dia di Subang, which is bagi aku agak jauh jugakla. And, buatkan breakfast untuk kitorg (aku demand lebih, nak air milo, padahal chuna aku dah buat air tea dah. Ngade x iterr? Ehek)
Then bawak kitorg g breakfast versi brunch kt Restoran Pantai Timur. The lauks there were quite nice, tapi nasik dia keras sikit. Nasib baik aku ambik sikit je nasik. Biasalah, mood diet tengah on kan. (banyaklah aku punye diet. Kt pasar mlm smlm aku yang pulun beli roti john roti nan steamboat air coconut shake air laicikang. And aku yg pulun hbskn makanan2 yang tak brape laku tuh sume. Burn diet aku!)
Okay. And chuna aku jugak tolong belikan kitorg tiket KTM ke serdang utk ke UPM, and tiket serdang-tg malim (UPSI). Tqsm chuna! Segala jasamu dikenang! Moga Allah murahkan rezeki chuna dunia dan akhirat. Ameen.

Okay. Ni sedikit picisan dari KL :-P










InsyaAllah lepas habis interview kat UPM ni, kitorang akan terus ke Tanjung Malim. Uhuuu. Doakan perjalanan kami selamat ea!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment