Thursday, June 6, 2013

Practicum Fasa 1~ 31/3/2013-25/4/2013

Assalamualaikum wbt.
Okay. Dah lama sebenarnya aku nak tepek gambar anak-anak murid aku nih kt blog. Tapi line selalu say-well. So, aku postpone sampailah ke hari ni. Nah, korang view la wajah-wajah anak murid aku nih. Comel-comel belaka. Huhu













































































Okay. Itulah wajah-wajah innocent yang jadi pelajar pertama aku secara rasminya. Aku ingat lagi hari terakhir aku kat sekolah tuh, dorang sakan giler nangis. Gaya macam kami-kami cikgu praktikal ni nak pergi perang jer. Tapi, tu lah budak kan. Mengadanya lebih. Tapi, mengada mereka la yang buat cikgu-cikgu nih rasa dihargai. Alhamdulillah.
Haaa.. Kalau korang perasan, setiap gambar yang aku snap tuh, setiap budak pegang buku yang cute tu kn? Perasan x? Haaa, thats my gift for them lah. Xmahal pon. Tu je yang aku mampu takat ni. InsyaAllah, jika dikurniakan rezeki lebih satu hari nanti, aku belanja mereka makan spagetti yang aku masak sendiri. Gulp! InsyaAllah.
Okay. Sekian dulu. Assalam.
Selamat tinggal SK Tuan Syed Jan Al-Jaffri !

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Oii..abih gmbr tunggang tbalik,ish3..mls btol bdk nie :P

    ReplyDelete
  2. hahaha..sorry babe..ni memang entry yg malas punye..janji muka anak2 murid tertempek kt sini sudah..update entry msa tgh jln2 kt kbmall ngn adik2 ipar kot..;)

    ReplyDelete