Friday, November 8, 2013

yang ditunggu-tunggu~

Assalamualaikum wbt..
waaa..lamanya x update blog.. walaupun banyak sangat benda yang nak tulis, tapi tak tertulis.. sebab banyak sangat kan. lame! keh3
by the way, the 6th semester is reaching its end.. aku yang masih tak sedar diri masih ada 2 papers minggu depan, masih syok dok depan laptop dan update blog.. aku bukan ape..kalau dah start cuti nanti, takut tak sempat dah nak hadap laptop ni.. suami balik katakan..hadap suami and family lah pulak..hehe
dalam semester ni, banyak sangat benda yang jadi..dan semua benda yang jadi tu buat aku reflect banyak perkara..
yelah, rugi sangat kalau kita tak reflect ape yang jadi kat kita kan..
kita kan manusia yang punya hati..
punya IMAN..
kenapa perlu sama kita dengan b*******??
nauzubillah..
yet, aku cuba tabahkan hati untuk depani sume yang jadi tuh..
memang..
memang kene tabah..
hanya mampu menangis dalam hati..
nangis jugak dalam phone..
bila ngadu kat suami tentang masalah diri..
juga masalah hati..
semakin lama berdua dengan suami..
semakin aku rasa, hanya dia yang memahami hati aku..
syukur sangat..
sebab Allah kurniakan dia sebagai suamiku..
semoga Allah kekalkan kebahagiaan ini sampai syurga..
ameen.. :')
banyak..
banyak sangat yang aku nak tulis..
tapi tunggu dulu lah..
aku nak study dulu..
isnin nanti exam..
tapi nak study subjek yang exam rabu dulu..
sebab banyak lagi yang tak cover utk subjek hari rabu nanti..
kawan-kawan..
doakan aku ye..
aku perlu doa korang semua untuk aku..
:'(
dan, suami aku pon ade exam esok..
lusa dia depart balik Malaysia..
isnin, insyaAllah..dia sampai Kelantan..
Khamis, insyaAllah aku jumpa suami aku..
dia yang aku tunggu selama ni..
zakwan fahmi, yang aku cintai..
setulus hati nurani..
lots of love for u...

haha..maaf abg! pic ni aku crop lepas skype dengan suami aku nih! :p


2 comments: